Laatste verslag van de reis met Kitty - Reisverslag uit Espalion, Frankrijk van Alex - WaarBenJij.nu Laatste verslag van de reis met Kitty - Reisverslag uit Espalion, Frankrijk van Alex - WaarBenJij.nu

Laatste verslag van de reis met Kitty

Door: Micha

Blijf op de hoogte en volg Alex

02 Juni 2014 | Frankrijk, Espalion

Hoi allemaal,
Kitty komt morgen weer terug en neemt de blog weer over.
Ik zal de laatste berichtjes nu vertellen.

Zo dat kleine stukje lopen was toch nog een pittige klim.
Eerst vanochtend het andere plaatje bekeken.
Daarna was de was droog en konden we inpakken .
Aan de laatste 8 km begonnen. Dit was nog een hele klus.
Wat was dat een steile klim met aan het eind nog een wegversperring.
Maar we zijn er.
Even bijkomen in een hotel en dan morgen ochtend vroeg op weg terug naar huis.

We zijn in Espalion. Een heftige en steile klim. Beloont met een prachtig uitzicht over de Lot. Nu aan een verdiende Hoegaarden.

Na een busreis ziin we nu inMontpellier. Ik zet morgenvroeg. Kitty op de tgv en ga dan met de bus weer terug naat Espalion. Nu gaan we eerst lunchen en dan de stad bekijken.

We vinden het een typiscj franse stad. Een beetje slonzig en toch charmant. Het is wat warm vochtig weer.

Tja een rek vol mey wijn info bij de vvv

Dus ze hebben het goed samen hoop dat kitty het laatste stuk geen vertraging heeft.