Bekenden - Reisverslag uit Lascabanes, Frankrijk van Alex - WaarBenJij.nu Bekenden - Reisverslag uit Lascabanes, Frankrijk van Alex - WaarBenJij.nu

Bekenden

Door: Alex/Kitty

Blijf op de hoogte en volg Alex

13 Juni 2014 | Frankrijk, Lascabanes

Het is rond half acht en ik ben weer op pad.
Mooi zonnig weer, het is nog een beetje fris"ca 20 graden.
Na een half uurtje heeft hij al een kopje koffie te pakken
Zo lekker aan de koffie op een terras terwijl Cahors aan het werk gaat.

(Ik ben inmiddels thuis van het werk, ga nog even zwemmen en dan lekker slapen.)

Zwem ze, ik steek de pont Valentre over en ga klimmen naar de hoogvlakte in de volle zon. Ik heb er zin in.
Bij domaine des Mathieux een koffie en een dandwich kbon sec genomen.
Zit lekker in de schaduw en op de wind. Prima plekje om uit te puffen. Het is ook een gite. Er is zelfs een zwembad.
De Amerikaanse moeder en zoon komen hier ook aan. Ze vragen waar jij bent. Ze vinden het zielig voor je dat je weer aan het werk ben.

Tussen de middag.
Labastide-mmarnhac lekker een salade gegeten met een Frans echtpaar een leuk etentje.

(ik ga bij Nanda en Laurents eten)
Smakelijk. Ik moet nog kijken waar te eten en te slapen. Ben wel al moe en bijna aan het eind van deze etappe

Ik heb net lekker gegeten in een gite in Lascabanne. Ik blijf hier slapen
Ik was helemaal door mijn energie heen rond 16.30. Ik was nog ruim 4 km voor dit dorp. Er dreigde onweer. Kortom i.p.v. de tent een gite. Menu was salade verte aux tomates avec du pain. Dinde avec du riz en als dessert pruneaux d'Agen met erin bolletje vanille-ijs. Erbij was de lokale bio rosé.

nu lekker slapen en morgen weer verder