Op maar de hemel met de steile klimmen - Reisverslag uit Le Rouget, Frankrijk van Alex - WaarBenJij.nu Op maar de hemel met de steile klimmen - Reisverslag uit Le Rouget, Frankrijk van Alex - WaarBenJij.nu

Op maar de hemel met de steile klimmen

Door: Micha

Blijf op de hoogte en volg Alex

28 Mei 2014 | Frankrijk, Le Rouget

Hoi allemaal,
Weer een nieuwe verhaal.
Gisteren
Na een goede nachtrust bij Gerad Jannis zijn wij na de belangrijke koffie voor je vader vertrokken voor route 3
Dit is een lange route van 33 km.
Deze kon verkort worden met 3 km.
Dat leek ons een goed idee. Maar het was de oude route en de merkjes waren verbleekt.
Ja en als het pad dan ook nog heel breed en makkelijk is dan weet je het eigenlijk al. Dit kan niet goed gaan.
We raakten de weg kwijt of de weg was weg?
Dus moesten we zoeken hoe we over het beekje moeten komen.
Om een lang verhaal kort te maken liepen we zeker 6 km om en dan nog maar niet over de tijd te spreken.
Dus we konden de route niet uitlopen en hebben om 22.00 uur eindelijk een plaatsje in het bos gevonden om te slapen.
Geen uitgebreid eten deze dag water en brood ok met wat kaas.
Daarna snel de tent in want het koelt snel af.
Het wordt wast een koude nacht.
Nu de trip van vandaag
Het was inderdaad een koude nacht zelfs Alex had het koud.
Om een uur of 8 werden we wakker.
Tot mijn verbazing had ik geen last van mijn spieren en Alex ook niet.
Weer een simpel ontbijt water en brood met nog een beetje kaas.
We hebben nog wat in te halen van de route van gisteren.
De route van vandaag is 15 km. Moet lukken.
Vol goede moed gaan we op pad al snel komen we een halterpost tegen dus Alex heeft al snel zijn koffie te pakken.
Hier komen we erachter dat de telefoon van Alex niet doet wat hij moet doen.
Dus Micha heeft al onze sms jes niet gehad.
Hij had ook gisteren naar mij ge smst is alles goed ik heb niks gehoord van jullie.
We hebben geprobeerd de telefoon van Alex goed te krijgen maar het is nog niet gelukt (ifone is toch beter)

We gaan vol goede moed op pad.
Maar de tocht is toch weer zwaarder als dat het boekje aangeeft.
Het weer is goed de zon schijnt onderweg is verder niets te kopen dus regeren we in op onze voorraadt.
Dus stoppen we om 18.00 bij een gite Le Gevaudan
Daar kunnen we een heerlijke douche nemen en daarna een lokaal lekker biertje.
Later wacht ons een goede maaltijd .
Hopelijk jullie goed geinformeerd.