Vrijdag en zaterdag - Reisverslag uit Aubrac, Frankrijk van Alex - WaarBenJij.nu Vrijdag en zaterdag - Reisverslag uit Aubrac, Frankrijk van Alex - WaarBenJij.nu

Vrijdag en zaterdag

Door: Micha

Blijf op de hoogte en volg Alex

31 Mei 2014 | Frankrijk, Aubrac

Hoi allemaal,
Weer een spannend verhaal:
We zijn weer op pad. Goed geslapen in de yourt.

Aubrac, na een pittige wandeling over bergweiden veelal boven de1400 m. We zitten aan een welverdiende Buckler.

St Chely d'Aubrac. We staan op de camping municipal. We eten in een restaurant het menu randonneur. Entree toerte langiole, plat pave de boeuf, dessert fromage. Met een 1/2 l vin rouge. Het ruikt heerlijk hier. Ben zelf erg moe, Kitty ietsjes minder moe lijkt het. Het was booral de laatste 2uuur erg zwaar.

Het dessert is poire en anise. Verrukkelijk.

Hierna had ik ze aan de lijn ze zijn moe maar hebben beide naar hun zin. Kitty komt sneller in conditie dan alex.

We zijn op weggegaan naar Espaluon. Voor Kitty de laatste 22 km.

We zitten lekker te pcknicken met een mooi uitzicht, op een half beschaduwt plekje. Eenvoudig brood, worst, kaas en water.

Morgen meer
Groetjes