geen plaats - Reisverslag uit Cahors, Frankrijk van Alex - WaarBenJij.nu geen plaats - Reisverslag uit Cahors, Frankrijk van Alex - WaarBenJij.nu

geen plaats

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Alex

11 Juni 2014 | Frankrijk, Cahors

Half 9
Ben weer op stap. Lekker fris zonnig weer nu. Het zal wel weer warm worden.

11.20 uur
Varaire, brood, abrikozen en zoute pinda's gekocht. Ga weer verder

12.34 uur
Bach, ik ga hier een pauze houden. Wat eten in de schaduw van een grote kastanje.


4 uur
Mas de Vers, het pad loopt bijna direct na Bach over een romeinse heirweg. Dit loopt redelijk makkelijk omdat het redelijk vlak is. Stukken zijn goed beschaduwd door bomen. Dat is lekker, maar stukken zijn in de volle zon en dat is heet.

Om zeven uur hebben we even contact.
Hij zit er een beetje doorheen.
De gite is vol, dus hij moet verder lopen naar een camping in Flaujac Poujols
Maar daar blijkt geen camping te zijn.
Hij is gestoken door een beest in zijn knie.
Bij het lopen heeft hij geen last, maar als hij zit wel.
Hij kon niet lachen toen ik zei dan wordt het door lopen en niet zitten.
Ik ga voor hem kijken naar een camping in de buurt.

Acht uur
Flaujac-Poujols
Ik sms terug.
Zie pas bij Cahors een camping
Dus als je een geschikt plekje vindt zo ik het maar nemen

Ok ik sjok wel wat door en kijk rond.

Om kwart over 9 is hij bij La Marchande

Ik wacht het verder af waar hij stopt
Ik ben de hele nacht wakker, maar ik hoop dat hij gauw een plaatsje vindt om te overnachten.

Ik hoor maar niets dus sms om 22.45.
Ben je nog aan het lopen of heb je al een plaatsje?
Geen antwoord.
Dus bel ik om 23.15 hij neemt niet echt op ,ik hoor hem alleen maar lopen.
Probeer het later nog een keer.
Hij is bijna bij Cahors bij de camping.
Hij kon geen geschikt plaatsje vinden onderweg, overal stenen die in de weg lagen.
Ik zeg ga maar gauw je tent opzetten.

Om 12 uur krijg ik een sms
Ik lig eindelijk. Maar het is hier doodstil.Ik ga slapen.
Tot morgen en een rustige dienst.

Nu ik weet dat hij een plaatsje heeft gevonden kan ik rustig aan het werk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Cahors

Alex zijn pelgrimstocht

dagboek van de wandeltocht

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2015

over naar andere site acj2

24 Augustus 2015

Oefen wekend

22 Juni 2014

weer thuis

20 Juni 2014

Musea dag

19 Juni 2014

Bordeaux
Alex

Alex is vandaag begonnen aan zijn pelgrimstocht. Hij wil ieder jaar 4 weken wandelen om in Santiago de Compostela uit te komen

Actief sinds 25 April 2011
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 92986

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 28 September 2017

Acj3

25 April 2011 - 30 November -0001

Alex zijn pelgrimstocht

Landen bezocht: