Laatste loodjes - Reisverslag uit Pommevic, Frankrijk van Alex - WaarBenJij.nu Laatste loodjes - Reisverslag uit Pommevic, Frankrijk van Alex - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes

Door: alex/Kitty

Blijf op de hoogte en volg Alex

17 Juni 2014 | Frankrijk, Pommevic

Om 8 uur
Ingepakt en naar Moissac om koffie en boodschapjes.

Alex loopt verder over de route maar de sperrite is eruit.
Heeft last van schouder omdat rugzak aan het verslijten is.
Ook zijn knie speelt op dus doet hij de alternatieve route , zo weinig mogelijk klimmen.

Eigenlijk wil hij gewoon naar huis.
Maar hij moet nog tot zondag

om 9 uur
Zo een doublé espresso en 2 croissants op een terras naast de overdekte markt. Doe daar mijn boodschapjes indien mogelijk. Het is wat bewolkt en er staat af en toe een licht windje. Ik ga straks een stuk langs hey canal du midi lopen. Lekker plat stuk. Kikken wat het doet met mijn knie. De Gr gaat af en toe vanaf het kanaal om te gaan klimmen, maar dat ga ik niet doen.
Nog even de kerk bekeken en wat foto's gemaakt. Erg mooi en buiten stonden 2banken die ook een beeldengroep vormen. Tja dan ben ik helemaal blij. Op een zat een Belgisch echtpaar al aan het bier. Op een manier pasten deze alcoholisten er prima bij

11.30 uur
Ik loop langs het canal di midi.

Zag net een otter het pad oversteken

16.20 uur
Pommevic, ik heb een stempel in mijn pelgrimspaspoort. Volgend jaar hier verder
Ik ga hier het pelgrimspad af. Dat gaat naar het zuiden naar de overkant van de vallei van de Garonne. Ik loop verder naar het westen langs het kanaal in de richting van Bordeaux

19.13 uur
Ben op campong municipal an Valence. Ga eten en tel opladen. Is leeg

Ook maakt hij zich zorgen over de treinstaking in Frankrijk.
Daarom reist hij morgen snel naar Bordeaux

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Pommevic

Alex zijn pelgrimstocht

dagboek van de wandeltocht

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2015

over naar andere site acj2

24 Augustus 2015

Oefen wekend

22 Juni 2014

weer thuis

20 Juni 2014

Musea dag

19 Juni 2014

Bordeaux
Alex

Alex is vandaag begonnen aan zijn pelgrimstocht. Hij wil ieder jaar 4 weken wandelen om in Santiago de Compostela uit te komen

Actief sinds 25 April 2011
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 92980

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 28 September 2017

Acj3

25 April 2011 - 30 November -0001

Alex zijn pelgrimstocht

Landen bezocht: