weer thuis/weer verder lopen - Reisverslag uit Montpellier, Frankrijk van Alex - WaarBenJij.nu weer thuis/weer verder lopen - Reisverslag uit Montpellier, Frankrijk van Alex - WaarBenJij.nu

weer thuis/weer verder lopen

Door: kitty

Blijf op de hoogte en volg Alex

03 Juni 2014 | Frankrijk, Montpellier


Wat schrijven betreft neem Ik (kitty) het stokje weer over van Micha.
Micha bedankt voor je leuke stukjes.
Ik zal er zelf nog wat fotos bijplaatsen deze week.


Vanochtendvroeg vertrokken uit Montpellier.
Ik moest om 7 uur met de tgv mee en we hadden gekeken voor Alex daar ging de bus ook om 7 uur.
Dus dat was jammer niet echt uitzwaaien.
Bleek later de bus pas om 10 uur te gaan van Alex.
Ik heb een goede reis gehad, veel zitten leren dus de tijd ging snel.

Ik had een hele leuke thuiskomst.
Micha haalde mij op van het station.
En Laurents had thuis voor een gevulde koelkast gezorgt met wat leuke briefjes erop.

Alex zijn reis terug naar Espalion ging minder snel.
Hij heeft er langer overgedaan dan ik.
Om 18.30 was hij er en is toen toch nog een stuk gaan wandelen.
Tot het plaatsje Estaing toch zo"n 12 km.
De gites waren vol dus hij heeft zijn tent opgezet op een camping.
Wat een dag veel wachten.
Dus hij was blij toch nog gelopen te hebben.

  • 04 Juni 2014 - 11:37

    Ria Knotters :

    Welkom thuis Kitty. Leuk zoals jullie deze keer samen liepen.
    Hoor graag de verhalen over twee weken!
    gr. Ria en Nico

  • 06 Juni 2014 - 20:23

    Pa En Margot:

    Ik heb pa jullie reisverslag voor gelezen. En hij luistert het glundert aan. Hij vindt het een hele prestaties Kitty dat je meegelopen heb.t
    Wij nemen onze pet diep af, voor je, een hele prestatie.
    Veel plezier voor Alex, en wij wensen hem een fijn tocht verder.

    groetjes Pa er Margot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Montpellier

Alex zijn pelgrimstocht

dagboek van de wandeltocht

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2015

over naar andere site acj2

24 Augustus 2015

Oefen wekend

22 Juni 2014

weer thuis

20 Juni 2014

Musea dag

19 Juni 2014

Bordeaux
Alex

Alex is vandaag begonnen aan zijn pelgrimstocht. Hij wil ieder jaar 4 weken wandelen om in Santiago de Compostela uit te komen

Actief sinds 25 April 2011
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 92968

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 28 September 2017

Acj3

25 April 2011 - 30 November -0001

Alex zijn pelgrimstocht

Landen bezocht: