Regen - Reisverslag uit Espeyrac, Frankrijk van Alex - WaarBenJij.nu Regen - Reisverslag uit Espeyrac, Frankrijk van Alex - WaarBenJij.nu

Regen

Door: Kitty

Blijf op de hoogte en volg Alex

04 Juni 2014 | Frankrijk, Espeyrac

Om kwart voor tien gaat Alex weer op pad.
Het miezert, eerst koffie drinken en brood kopen in Estaing.
Brood kopen lukt helaas niet omdat de bakker gesloten is op woensdag.
Dus dan maar doorlopen en teren op de reserves.

Colinhac, bijna het hele stuk vanaf Estaing regen gehad.
Het is 15.30 en alles is gesloten.
Zit nu even te rusten en te schuilen in de kerk.
Het was een mooi maar pittig stuk.

Om 16 uur het is droog dus loop ik verder.

Le Soulie.
Het is lekker weer. Ik loop denk ik door tot een uur of zeven.
Ik heb de Rolling stones opstaan.

Hij heeft in Espeyrac gegeten.
Wortelsoep, linzen salade plak ham en chocolade taart na.
Hij wil een plaatsje zoeken in een gite maar alles zit vol.
Dus dat wordt zoeken naar een plekje voor de tent.

Om kwart over tien krijg ik een sms ik lig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Espeyrac

Alex zijn pelgrimstocht

dagboek van de wandeltocht

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2015

over naar andere site acj2

24 Augustus 2015

Oefen wekend

22 Juni 2014

weer thuis

20 Juni 2014

Musea dag

19 Juni 2014

Bordeaux
Alex

Alex is vandaag begonnen aan zijn pelgrimstocht. Hij wil ieder jaar 4 weken wandelen om in Santiago de Compostela uit te komen

Actief sinds 25 April 2011
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 92986

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 28 September 2017

Acj3

25 April 2011 - 30 November -0001

Alex zijn pelgrimstocht

Landen bezocht: