Heet en steil - Reisverslag uit Guirande, Frankrijk van Alex - WaarBenJij.nu Heet en steil - Reisverslag uit Guirande, Frankrijk van Alex - WaarBenJij.nu

Heet en steil

Door: Kitty/Alex

Blijf op de hoogte en volg Alex

06 Juni 2014 | Frankrijk, Guirande

8.20
Zo ik ben aan de koffie. Ben jij al wakker om te kunnen gaan sporten?
Decazeville. Lekker op een bankje in de schaduw brood gegeten. Even uitgerust en dan langs het centre commercial. Iets van fruit
kopen en geld uit de machine halen.

Ik vertel dat Ik met Mica aan het luchen ben.
Gezellig, al wezen sporten?
Sommige dingen moet je negeren.

14.30
Na een hete beklimming van een steile heuvel, zit ik nu in de schaduw (24 graden) een koud biertje te drinken. Hiervan kom ik bij.
Later verteld hij dat dit bij een tentje was speciaal voor pelgrims en er eigenlijk alleen maar thee en koffie stond.
Toen hij om iets fris vroeg hij een biertje kreeg.
Dat dat tentje naast de kerk was en dat er toen speciaal een stokoude pater/pastoor naar hem toe kwam om hem te verwelkomen.

Livinhac le haut 15.26
Ik moest wachten totdat de winkels om 4 uur zouden openen. Dat deden ze dan rond 16.15. Brood gekocht, kaas en abrikozen. Lekker zijn ze hier. Weer gaan wandelen
Ik hoor van verschillende mensen dat het morgen 32gr wordt. Ik doe nu al een stuk van de etappe van morgen. Ik wil zondag rust -en wasdag houden.

Montredon. 19.30
Even wat brood en worst gegeten. Vers water in de fles gedaan. Even gerust en maar weer verder. Er staat veel wind en het is nu heerlijk wandelweer.

Om 22.00 bellen we even.
Ik heb gezellig met Nanda en Laurents gegeten.
Hij slaapt weer in een gite i.v.m. de donkere wolken er is onweer op komst.
Ze geven morgen heel warm weer af dus hij wil vroeg opstaan en tot Figeac en dan Zondag een rustdag houden.

Hij slaapt in centre Eqestre in Guirande. Een paardrijcentrum

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Guirande

Alex zijn pelgrimstocht

dagboek van de wandeltocht

Recente Reisverslagen:

26 Augustus 2015

over naar andere site acj2

24 Augustus 2015

Oefen wekend

22 Juni 2014

weer thuis

20 Juni 2014

Musea dag

19 Juni 2014

Bordeaux
Alex

Alex is vandaag begonnen aan zijn pelgrimstocht. Hij wil ieder jaar 4 weken wandelen om in Santiago de Compostela uit te komen

Actief sinds 25 April 2011
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 92975

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 28 September 2017

Acj3

25 April 2011 - 30 November -0001

Alex zijn pelgrimstocht

Landen bezocht: